2012

Tänkte göra en liten sammanfattning av mitt 2012 :)

 
åkte pickisen till avesta vintercruising med simon viktor micke och fredd, hade as kul! 
sen fick jag och simon för oss att åka i slusken istället :)
 
skotertur med sussi fredrik och micke på evertbergs sjöarna!
sanna fyllde 20! :)
 
myste massor på harbacken i vårsolen! 
hälsade på finaste cissie i rättvik!
heldag med sarah och malin!
finaste sarah!
och finaste malin! :)
 
jag och emma på valborg och hennes födelsedag! :)
valborg
 
jag och micke tog amazingen och åkte till nån by ovanför rättvik på bilträff i maj!
matade en arg häst. 
 
Tallhed på dragrace! Oliver var med med 240in! 
 
kusins impala 64 lowrider. 
 
micke köpte båt! 
mora från vattnet. 
 
Första turen med impalan för året i maj också. 
 
-
 
stefans band crazy bones spelade i rättvik! 
Malin fyllde 20! älskar bilden :)
 
<3
jag och sanna fick nå ryck och åkte till skogen i oxberg en kväll!
as fint där!
fixade fannys hår och smink till hennes skolavslutning!
körde fetmercan på orsacruisingen
martin, orsa cruisingen
:)
mina och sussis sälvutlösar bilder haha
daniel och ante :)
big lake run med pojkarna
andreas och kim hade spelning i utanmyra :)
gick upp på gesundaberget med sanna!
åkte till Gävle med sanna!
hälsade på Jonas där, och brynäs hade tagit sm-guld så va lite drag!
micke fick en lillebror :) 
power big meet. 
röjeråsen
röjeråsen
röjeråsen
stefans 55a i älvdalen
fredrik och micke, musik och motor
drog till örebro några dagar med Sarah :)
satt ute och badade jacuzzi och drack captain & cola hela natten med sarah och emil. 
jag och kusin på ccw
fyllde 20 :)
idre yran, generatorn krånglade som fan haha
blev blondin också, inte vart sen jag fick i sjuan
sålde mercan å köpte 245an
fick jobb på biltema som öppnar i mora 17 januari!
trivs som fan där, vart runt halva sverige på praktik & studiebesök känns det som.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

många fina bilder! gott nytt år :)

2012-12-31 @ 17:03:40
URL: http://rtp.blogg.se
Postat av: Mikaela

Önskar att mitt liv var lika händelserikt ;) haha! Händer ingenting känns det som. Men detta år så jäklar anamma ;) hihi. Planera någon vinkväll snart? :D

2013-01-01 @ 21:09:17
URL: http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0