juldagen

Va hos Sanna igår med mina fina tjejer, drack lite innan dom drog vidare ut på parken/ljungbergs. Jag skulle egentligen inte dricka alls men fick bli lite captain och cola, sen åkte jag och älsklingen till en i bonäs ett tag, åkte lite 8-hjuling med lasse och hans tjej, superkul men kallt, haha. Sen hem och sov, haft en supermysig morgon! 
Mår så sjukt bra nu, vet inte när senast jag var såhär lycklig. 
Imorgon bär det av till bolänge för tvådagars praktik. Ska ta och packa och duscha lite sen äre bara att invänta kvällen och mys med bästa!
 
två instagram bilder från igår :)

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Naw mys!
Vad händer på nyår då? :)

2012-12-28 @ 08:25:54
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0