söndag'

Tagit det lugnt med min favorit hela kvällen igår, sov här och kikade på julkalendern tillsammans imorse, mysigt! <3
Imorgon åker jag till Uppsala på praktik, kommer hem på tisdag kväll och på onsdag morgon fortsätter vi ner till Helsingborg för massa studiebesök, ska stanna i Göteborg och Skövde på vägen ner, och så blir det malmö osv också.  kommer bli grymt kul! Biltemas huvudkontor ligger i Helsingborg, två våningar är deras butik, gryymt! 
Ska även kolla deras lager som är stört stort. Ni som har sett Claes Ohlsons lager i Insjön, tänk den + två st till. 
Sen nästa vecka blir det att vara i Mora och hålla på med vårat varuhus, läängtar! 
 
Ska fortsätta packa lite, suger verkligen på det. 
 
 
 
as gammal bild, blir nog mörkt hår igen snart.. 
mitt hår har aldrig mått såhär dåligt.. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är såå snygg i mörkt så det låter ju som en bra idé! :D Nog för att du passar i blondt också, men mörkt är nog min favorit :) eller rött! hihi.

sv; Jamen absolut :D

2012-12-09 @ 18:52:10
URL: http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0