bom bom bom

lite väl mycket uppdatering idag kanske, men men. nu hoppar jag in i duschen sen blir det sängen, upp fyra/halv fem inatt och åka till arlanda för att hämta lasse och hans chey!
förresten har jag klagat så mycket för sussi att jag har så extremt tråkigt på dagarna, så hon gjorde en lista med saker som jag kan göra:
att göra på dagarna när du har tråkigt

1. städa hemma hos mig mot betalning
2. göra min läxor
3. rasta min hund
4. tänka på mig
5. vattna mina blommor
6. mot sommaren, kratta min trädgård
7. plantera blommor och prata med dem. blommorna mår bra av det och kommer vara mycket piggare och mer gröna! dom kommer absolut inte att vissna
8. spela cartown
9. lära dig telefonkatalogen utantill alternativt lära dig svenska akademins ordlists utantill
10. mysa med melker.
11. möblera om. 
12. börja måla tavlor och bli känd
13. skriva en bok i hopp om att den ska ligga på bäst säljande i sverige
14. baka kakor och bullar till mig. 
15. bli beroende av ett spel, CS eller WOW.



tack min fina, känner att jag kommer att följa den listan till punkt och pricka!
sjukt gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Sarah

sv; Haha jaa! Imorgon ska vi dricka kaffe, tycker jag.

2012-02-21 @ 21:46:05
URL: http://fuckyeahsarah.blogg.se/
Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! Superfin blogg :) Vad har du gjort idag? Hoppas du haft det bra i alla fall, ha en fortsatt trevlig kväll. Krama

2012-02-21 @ 22:58:51
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0