torsdag

mysig dag, mår inte riktigt hundra idag heller, men men.
haft en chill morgon, träffade cissi en sväng på folkis,lämnde ett brev till henne. sen hämtade sussi mej hemma så åkte vi ner på sanda och satt i solen ett tag, sen hem till henne och satt på altanen och drack kaffe, blir så glad när det är så fint väder!
nu väntar jag på att sveriges värsta bilförare ska börja, sen blir det hem till sussi och ta en öling eller två! fira att hon har fått lov eller nå, känns bra att ha nått att skylla på(?)
Imorgon jag och micke till borlänge, tror sussi och fredrik ska med också! hoppas på att åka hem i en ny pärla ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Volvo <3



Vi var i blg idag :)

2012-02-23 @ 23:25:34
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

sv; Karln min sa upp sig från jobbet eftersom att han ska börja jobba i norge igen. Och så köpte jag mig ett par nya skor, som du ser i något inlägg om du skrollar ner ifall du vill se dom. :) Skönt att komma iväg en sväng ibland, även om det inte är så långt bort. :)

2012-02-24 @ 11:24:49
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0