gårdagen

hade så förjävla kul igår fast att jag körde!
började med att vi skulle åka och kolla snowcross, tog fredriks v70 och han körde, stannade på systemet för han och micke skulle köpa lite öling,  fredrik knäpper en fort som fan så att sussi får lov att köra, haha! så hon körde till flygfältet sen tog hon också en öl, micke också. så då fick väl jag så snällt köra. tänkte att jag bara skulle köra hem men så blev det inte.
körde från ca klocken 14.00 till 04.30, skapligt trött när jag änligen fick gå och lägga mej.
hämtade pickupen sen.
körde fredrik, sussi, micke och hillring först, sen ville sussi och fredrik hem så då blev det micke, hillring, max, brus och iver. max tog min keps så fick åka runt med hans björnfitta resten av kvällen(natten)
tänker inte gå in på allt som hände men kan ju säga att tjejen på ljungbergsparkeringen tog hem första pris!

nu blir det hinka kaffe så man orkar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0