bästa dagen i mitt liv

Igår va bästa dagen i mitt liv, eller en av dom iallafall. Åkte till Grycksbo med Micke Simon Kim och Mattias, hur trevligt som helst och fint väder!  Emmy Lou and her rythm boys först, kikade lite och röjde med Janne. 
Man fick inte ha med nå öl in så fick slänga dom innan vi gick in, men jag hade tagit med rätt många i väskan eftersom att vi inte visste hur det var. Så då gick vi lite bakom och drack lite, så kommer det en buss och vilka sitter i den om inte självaste crazy cavan?!  Så vi gick efter, fick ta i hand med dom och prata och ta kort. Ingen annan såg att dom kom, sån jävla tur vi hade! SÅ JÄÄÄVLA FRÄNT! jag dör. 
 
Sen stod vi längst fram på deras spelning såklart, helt sjukt vad bra dom var live!! trodde inte de skulle låta så bra med tanke på att dom är ca 70 år? men helt jävla grymma var dom! 
Fick autografer efter såklart. 
Kände oss nöjda allihopa efter spelningen men var kvar ett tag till, kikade lite på pluto and the playboys och prata med viktor. 
Kom hem runt tre inatt, va så jävla glad så kunde knappt somna, haha! mår hur bra som helst idag, klunkade hur mycket som helst igår men blev fan aldrig full, men det är bra då minns man ju iallafall?
 
Nej nu blir det en dusch och massa kaffe, får se om det blir Matchbox i rättvik ikväller då! 
 
här står vi med självaste CAVAN GROGAN!!!!!!! aaah <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0