förr

Jag och Sanna pratade om förr idag, att man är rätt glad att man har stuckit ut ur mängden.
Folk har påriktigt varit rädda för mej, trott att jag var elak osv. pågrund av mitt utseende. Men är ju samma person nu som då, lite mognare och sånt som kommer med ålderna såklart då.
När jag började på gymnasiet var det folk i min klass som tyckte att jag var läskig, vågade knappt titta på mej, haha, såg jag verkligen så arg ut? Samtidigt har folk med helt annan stil, vad ska man kalla det? normal stil? haha, tyckt att jag var häftig och snygg, det är rätt kul att höra. Man trodde ju att dom såg ner på en för att man inte ville se ut so m dom. Sen finns det ju självklart såna människor också. Dock var jag kräsen med musik, bara det jag lyssnade på och liknande genre dög, nu kan jag lyssna på nästan vad som helst, allt har sin charm! t
Tror det beror mycket på att jag gick Musiklinjen på gymnasiet, man fick lov att spela sånt man tyckte var riktigt dåligt.
Nu har jag gått från att lyssna på death metal till dansband liksom.. Jag har hittat mej själv, den jag är. det krävdes en hel del, men nu känner jag att jag har hittat rätt, och det känns fint.
Tack vare att jag själv har sett annorlunda ut, och verkligen vågat sett ut som jag velat så blir jag inte rädd när jag ser andra som sticker ut, vilket jag nog hade blivit annars.
Människor får se ut som dom vill, som dom trivs med att se ut. Det är det viktigaste att trivas med sej själv.
Ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Meli

Skulle finnas en gillaknapp på blogginlägg! Kanske det gör redan, men ja. Skapar en nu. Gillaaaar!

<3

2012-06-19 @ 23:47:50
URL: http://meliyay.blogg.se
Postat av: sanna

ja gilla!

2012-06-20 @ 00:31:08
URL: http://hoochiekoo.blogg.se
Postat av: Fan va bra sagt

Fan va bra sagt! Duktig tjej

2012-06-25 @ 06:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0