helgen

Här var det ganska dött.
Blev en spontanutgång i fredags, tog två öl och gick bort till sarah, sanna malin och jocke va där. Jareholm kom förbi och tyckte att jag skulle komma till ljungbergs och fira honom, han har blivit av med fotbojan efter ett halvår nu, så följde väl med sarah och dom dit helt random, sen åkte vi ut på en kik med andreas.
Va helt död i lördags, så sjukt trött! Åkte och kikade på balen med Sanna iallafall, skulle åkt till Vansbro sen men vädret sög ju (va helt tvärdött där tydligen), så jag och micke åkte ut i impalan och träffa lite folk i mora bara.
Söndags blev det djursafari i 140in, tre rådjur och en uggla såg vi :3
Imorgon kommer min fina syster äntligen hem! <3
fredags innan jag gick till sarah!
innan kroooogen

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv; ska du säga finis! :) haha, jaa jag har hört

att alla tagit fel på helg och att det ska vara

nu i helgen! Haha :)

2012-06-05 @ 23:45:32
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0