fredag

inge vidare skoter väder idag, tråkigt! skönt ute men vill ju ha sol :/ får väl se vad man ska hitta på istället! bilen skulle behöva en tvätt, så får nog bli så. micke har lånat den till jobbet idag så nu lär den vara ännu skitigare efter att han ha vart ut på skogsvägar med den. Sa flera gånger när jag hade 740in att jag aldrig mer skulle ha en vit bil, men vad gör jag då? jo, köper en vit bil igen.. kan inte låta bli att längta tills jag får sätta på sommardäcken, kommer bli fet med eiker fälgarna.
undrar hur Sussi och Fredrik har det, dom är på kanarieöarna, dom jävlarna. Och syster och jocke åker till dubai om nån vecka. uh, vill också. 
det är speedweekend i orsa i helgen också, får se om man hinner med nå sånt. tyckte inte de var så jävla kul förra året så är inte speciellt pepp.
två bilder från förra året.
kvällen var roligare, drog till ramblers mc klubb med pojkarna och drack öl och lyssna på stefans band, crazy bones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0