igåridag

va som sagt i rättvik igår över dagen, sen hem och käka lite fort sen ut och vara chauffören sören åt sanna och sarah tills dom skulle på krogen.
åkte hem och lämnade bilen, blev hämtad av john, sussi och fredrik i räser v70in, åkte en sväng och träffa lite folk, sen bytte vi till john fenmerca, sköjsköj.
nu ska jag fortsätta med allt jag ska hinna med, sen åker jag, sussi, fredrik och micke (och sixten) ut i skogen/ödemarken = finnbodarna! vet int nå vad vi ska göra, umgås och ha kul typ? haha!
blir nog nyktert för mej, jobb står på listan imorgon så. hade kunnat dricka lite iofs men då blir vi ju kvar i finnbodarna, så blir stessigt imorgon, äähe, får se hur jag gör, lär väl börja suga i ölstrupen såsmåning om ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0