lördag

Blidde inge clash of nations idag, trökigt! men men.
drack öl hos mina fina grannar Sussi och Fredrik igår med John och Micke, ikväll ska vi grilla allihopa, mysigt värre!
sen blir det nog att dra ut en sväng, funderar på att vara chaufför, orkar inte vara bakis imorgon på jobbet.
mamma och pappa åkte till Jönköping idag, hälsar på syster och jocke där tills på tisdag. Jocke fyllde förresten år igår, så skriver väl grattis här också! :)
Idag har jag tvättat 245an både ut och invändigt, dammsugit och allt, sommarpjucksen åkte ju på igår ;) fan så fint, blev lika snyggt som jag hade tänkt mej! såg att bromsoken va guldmålade också,nice!
nu ska jag bara på med nya dörrar på förarsidan och tona rutorna lite fram.
syster och jocke, världens finast par!

Kommentarer
Postat av: Sara

fin bild:)

2012-03-24 @ 17:08:30
URL: http://kunskapislam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0