><

ibland hatar jag att ha körkort, inge kul alls när folk hör av sej endast för skjuts hit och dit.. börjar tröttna ur på det kan jag lova.
visst jag kan vara chaufför och jag kan köra folk om dom behöver det, så länge inte JAG är upptagen och gör något annat. och, jag tänker börja kräva bensinpengar, tycker det är dåligt att jag ska behöva betala åt alla andra hela tiden, vill inte ens veta hur många tusen i bensinpengar jag har lagt på folk..
en sån sak tycker jag att man kan förstå själv, att man ger bensinpengar.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har slutat köra åt folk som aldrig "kör tillbaka" eller vad man ska säga :P

2012-05-29 @ 17:47:44
URL: http://louiisea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0