sommarrr

Lägger upp lite bilder från sommaren! Har vart sjukt skoj som vanligt, fast just nu är jag glad att det är snö, får gärna komma mer å! skoter och lek med bilen hela dagen. 
 
stefans chev 55
sanna jag och sarah på malins födelsdag/studenten :)
Johans charger 68, framröstad till sveriges vackraste bil på Elmiamässan, utställd med åtta andra bilar på Marconi Automotive Museum i kalifornien och SEMA show i Las Vegas!
Jo, de är min granne de! ;)
 
flumdag med sanna i oxberg!
 
liten bilträff i rättvik
 
micke köpte smiler, så blev ut å hoppa en del!
 
älskade mora från vattnet
nån av dom första turerna i impalan för säsongen
 
big lake run, skruva skruva
blr, kims kombi
daniels impala, emanuels rod tror ja, och så klockar längst fram
orsa cruisingen, daniel å ante!
martin
brus å virr
 
brändes litt
PBM såklart. mercury loooove
påskfest, och min fina vän robin va hemma!
röjeråsen <3
tallhed dragrace! oliver var med med v8an
kusins lowrider 64a
valborg!
jag å kusin i rättvik. blr tror jag
mickes mamma köpte finaste 945an
skruva pv
144an blev fin! och såld :(
bytte ljuddämpare å sänkte bilen! 
såg top cats några gånger
och go getters
och så den bästa dagen på hela sommaren! 
såg inte bara crazy cavan <3 utan träffade och pratade med självaste cavan grogan också, hur fränt som helst!!!
 
Nu orkar jag inte mer, men lägger ut en tribut låt till herr cavan grogan av teencats. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Faaan vad man saknar de nu!!! :(

2012-11-02 @ 14:25:59
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

SV: Ja :( Hoppas vintern går fort så sommar 2013 är snart :(

2012-11-03 @ 15:40:21
URL: http://johannasvintage.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0