sjuk

Hemma och är sjuk idag, inte alls roligt. får se om jag orkar åka ner till simhallen sen och hjälpa sanna med en grupp.
 
Va i Ludvika och kikade på en rekord 62a i söndags, helt rätt stuk på den men helt slut tyvärr. Åkte och kollade på en til lite spontant i Rättvik på vägen hem, fast det var en 60a, mycket finare i skicket, väldigt bra projekt för nån som vill ha en fin orginalbil, men det är inte riktigt vad jag är ute efter. Får se om jag hittar nån annan, står iallafall mellan rekord, kapitän eller en amazon. Fast de går så många amazoner i Mora nu så känns lite tråkigt. 
 
 
ahahah

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Haha!

SV: Vad har du för gadd då?
Nej har ingen alls än :)

2012-09-12 @ 12:40:34
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Mikaela

En volvo amazon är och har i flera år varit min absoluta drömbil :D

Ååh, så tråkigt att vara sjuk. Jag har varit sjuk i över en vecka nu, men börjar bli bättre iallafall. Krya på dig fina du! Kram

2012-09-12 @ 16:40:18
URL: http://rocknrolldoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0