hellu

Haft en riktig skit dag hittills, orkar inte gå in på något här. 
Jag skjutsade hem baby för ett tag sen, så passade vi på att fixa min bil också, så nu ska den fan inte lägga av nå mer. Lödde om bränslepumpsrelät så nu äre som nytt! 
körde även ut amazonen, har inte sett den i dagsljus än, bara i ett mörkt garage, så sjukt fin! Bara den är klar så är de rekordens tur, wiho. Längtar tills jag kan ut och fin glida, fast längtar fan mer efter att få tvätta den, så sjukt dammig nu..
 
Igår va jag ute med Emma hela kvällen, blev terrade av miss psyko bitch som vanligt, men hade trevligt ändå :) Ikväll blir det hem till Sarah för lite brudkväll, allt för länge sen nu! sen hem och ladda inför morgondagen, fett nervös. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0