TJA BABES!

Jobbat hela dagen, gått riktigt bra även fast jag har fått ont i halsen. När jag kom gem hade jag fått brev från skatteverket, kommer få tillbaka helt okej med cash på skatten, får firas med en vända på bolaget imorgon när jag ändå är ledig :) 
Har precis duschat och vart över till sussi en vända, nu väntar jag på min fina pojkis! 
 
Förövrigt börjar jag bli skapligt irriterad på en människa som beter sej dumt och skumt, trakasserar både mej och två av mina vänner, glad att hon inte fått tag på mitt nummer än iallfall, deras har hon tagit reda på och tycker skapligt synd om dom. Vad gör man när man har bett personen om och om igen att sluta kontakta en men ändå fortsätter att mata? 
Hon har även tagit kontakt med min kompis syster och pojkvän, tagit reda på vart min kompis bor och hotat med att komma dit, hotat med att skära av örat på hennes hund? Det finns tydligen folk till allt. Fruktansvärt tröttsamt hur som helst. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Men usch vad är det för fel på folk?! Bara att de anmäler henne för olaga hot eller åtminstone gör polisen uppmärksam på henne icke normala beteende.

2013-04-08 @ 21:57:39
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0