.

sovit dåligt som fan inatt, hade så ont i huvudet att jag mådde illa, hela mitt liv känns förövrigt upp och ner, plus att jag hade sjukt ont i svanskotan av någon anledning, hur jag än låg så värkte det, skit jobbigt. 
Är iallafall as trött idag, ska snart åka å jobba hela dagen, både vill och vill inte. 
annars är jag trött på det mesta, på folk som tänker mer på sej själva än andra runt omkring dom, skiter i den man älskars känslor för att ens egna alltid är viktigast. Fattar inte hur man kan såra en person så in i helvete och sen bara vända ryggen till.
Jag hade aldrig kunna gjort så, jag önskar jag kunde göra likadant mot dej, utsätta dej för den smärta du ger mej, men jag är inte sån, jag kan inte se människor jag älskar må dåligt.. 
Jag tycker att man ska ställa upp för dom som man har nära, få dom att känna sej viktiga och omtyckta, men ja, det är bara vad jag tycker.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0