tja.

Skriver väl lite här då eftesom att Sussi ville det :)
Har vart ledig i tre dagar nu, superskönt. Träffade Sarah och köpte lite julklappar på tisdagen, himla trevligt!
I onsdags sålde jag min älskade bil, usch vilken ångest.. men tror det var lika bra, börjar bli en del jobb på den, pkus rost i några balkar under som lär fixas innan besiktning i januari. Inget som jag har varken tid eller lust med så. 
Blir nog en merca nu, nån lite nyrare och pålitligare bil man kan åka längre med utan att vara orolig, haha, så får de bli nå roligare till sommaren! Köpte lite julklappar med micke efter jag sålt bilen å. 
 
Igår va jag helt död, hade sån sjuk huvudvärk så orkade inte göra nånting, så vilade fram till halv tre då jag skulle på ackupunktur. Har vart as nervös men tyckte inte de va nå farligt alls. fick en nål i foten, en i handen, en mellan ögonbrynen och två i pannan. 
Ska dit ca 10 ggr sen hoppas jag huvudvärken är borta! 
 
nä nu ska jag göra mej klar för jobb, jobbar ända fram till julafton. Helgen kommer nog bli galen.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0