tisdag

sovmorgon idag igen, fast både jag och älskligen har vaknat tusen gånger inatt, rätt drygt. Sen åkte han och jobade sju och efter det sov jag knappt något alls. 
Nu har han precis vart här och hämtat min bil, fick boka en bes tid genom volvo så fick en redan idag, skapligt nervös. Lambdan krånglar ju så den verkligen pissar avgaser, lär bli för högt värde. men något annat än lambda lär den inte få nerslag på, hoppas jag iallafall. 
Imorgon blir sjukhuset, ska äntligen få kolla upp min huvudvärk :)
 
vill ha sommar igen så man slipper turbofälgarna >< så blir det sänkning igen, och eventuellt en trimning på de ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Håller tummarna för dig och hoppas att du får reda på vad värken kommer ifrån. :) Volvo ska de va! ;)

sv; Nej, jag har aldrig betalat tull från den sidan :) frakten ligger på ca 40kr. Jag ska klicka hem dom där tunnlarna när mina pengar kommer in på kontot, började precis töja upp igen för ca en timme sedan ;) haha. Kunde inte låta bli :)

Ja men absolut, vad som helst, skulle vara hur skoj som helst :D

2013-01-22 @ 20:02:03
URL: http://missdiamond.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0