wooork

Ny jobbvecka, nu är vi ca 50 st i varuhuset! fort går det och bra blir det! Upp med hyllor, spjut osv på skeppen samt bestämma plats på artiklarna. 
Vi har tejp med namn och vart vi kommer från på ryggen eftersom att vi har folk från typ alla biltema i Sverige just nu. Så tyckte Challe att han kunde jävlas lite med mej och satte även en tejp som det stod "ask for my number" på. Det har väl blivit en liten grej på jobbet efter att en kille från annan ort ringde min chef och ville ha mitt nummer, haha. 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage!

Haha awh, fick han ditt nr då? :P

Har länkat till din blogg på min nya blogg nu!

Var gärna med i tävlingen jag har just nu :)

2013-01-11 @ 09:44:12
URL: http://johannasrockabilly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0