alla fattar utom du.

Mår skit, orkar inte. Kunde inte somna igår, bara grät och grät. fick panik eftersom jag ska jobba idag, men fick tag på personen i fråga en sista gång och allt känndes litelitelite bättre, så passade på att försöka somna innan nästa gråtattack skulle komma..  
Men ja, blev inte många timmars sömn inatt, och det första som händer när jag vaknar är att jag börjar gråta igen, kul. 
Har iallfall duschat och nu dricker jag kaffe och ska göra mej iordning för jobb. 
Måste tacka er fina vänner som hör av er, och till och med en person jag inte känner hörde av sej inatt. 
Känns skönt att veta att jag inte är helt ensam, för ensam är vad jag känner mej just nu.. 
 
 
Jaja, nog om det tråkiga.. 
Igår kväll åkte jag hem till en av mina bästa kompisar, Robin, som var i hemma i mora! Träffade han sist för någon månad sen då han bor i Norge nu. Satt hemma hos honom med han, hans bror och en kompis till dom. Hade riktigt trevligt, glömde bort allt jobbigt för ett tag. 
Sen åkte jag hem till sussi, sen ut på sold med henne och emma. 
 
Slutar fyra idag, sen blire hem och käka med mamma, pappa och mormor & morfar som kommer hit! sen till sarah och dricka lite, hoppas på att kunna somna ikväll, vill bara att denna mardrömmshelgen ska vara över.. 
 
va och visade opeln för pappa igår också, tog med nackapslarna hem och polerade upp dom, blev riktigt fint! ska ta å beställa vita däcksidor också, kommer bli grymt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0