Helllooo

Dålig uppdatering här, men har inte direkt varit på topp dom senaste dagarna. Idag mår jag dock hur bra som helst, är glad. så skönt! 
Min älskade syster kom hem igår kväll, dock åker hon tillbaka till Jönköping imorgon igen. 
Igår hände inte mycket, var jätte låg hela förmiddagen, tog tag i att färga håret iallfall, sen hem till Micke för att hämta mina målargrejer som har stått där sen jag satte väv och målade hos honom när han flyttade in, vilket är ett bra tag sen, haha! Vi kikade lite tv, drack cola och pratade. Så glad att jag har kvar honom i mitt liv, även fast vi inte är tillsammans längre. Ingen känner mej så bra som honom. 
Nu ska jag snart ner på stan och käka lunch med syster och mamma, mysigt! :)
Sen blir det jobb från halv tre till stängning, skulle egentligen vart ledig idag men hoppar in och jobbar istället för Emelie som fyllde år igår :) En annan snygg brud som fyllde år igår är Sandra, Grattis till er! :)
 
Annars så hoppas jag på ett nytt tillskott på uppfarten, kanske till och med i helgen ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0