Igår och idag

Kvällen blev mycket bättre igår, satt hos sussi med henne och emma och pratade om allt, både roliga och mindre roliga, så skönt! Har så fina vänner. 
 
Nu blir det snart jobb 10 timmar pass idag! Ska plocka varor idag, ska bli gött att göra något annat faktiskt. brukar typ hinna plocka en pall varannan vecka för att jag alltid är i kundservice. 
 
Helgen är lite mer planerad nu iallfall, ska chilldricka lite med mina fina flickor :)
Vad ska ni göra i påsk? :)
 
hälsade på min nya babe i garaget också <3

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Jag ska roa mig med att jobba större delen av helgen men det blir bra med cash :D

2013-03-28 @ 09:38:12
URL: http://maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0