söndag

Trodde min lediga helg skulle bli katastrof, men icke då! Hade riktigt kul igår. 
Började hemma hos Sussi med henne och Emma, drack lite och pratade, sen kom pojken och hämtade mej så åkte vi ut på sold, där blev det livemusik och öldrickning med solleröfolket på tre vikingar, riktigt trevligt! 
Idag har jag vart med andreas hela dagen, druckit kaffe och kollat efter bilar på blocket, legat i sängen och bara pratat, kan behövas ibland, älskar min pojke! 
 
Imorgon väntar jobb från 9 - 19.15, sen är jag ledig tre dagar! 
 
 
lite bilder från igår!
bästa särnebro!
mårten!
västeråsjohan va på plats å :)
martin å hampus sjöng lite också :D

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Gud vad du är fin i håret!

2013-03-13 @ 19:40:05
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0