tisdag

Gick upp åtta idag fast jag börjar jobba halv tre.. känns ganska dumt nu i efterhand, haha. 
Blir nog rätt sent idag, har personalmöte efter stängningen klockan sju. 
Igår körde vi iallfall hit 945an, jävlar vad den går. Laddar just nu en halv bar, kommer bli 2 när den är klar! han ska på med annat insug och avgassystem, annan turbo osv. 
Rickard fick åka framför oss ifall att :) 
 
Nu vill jag ha sommar.. uh. Är ju iallfall mindre än en månad kvar tills sommardäcken får åka på, hoppas de går fort. 
 
 
ujuj! 
 
mina kapadde fjädrar, ja som ni ser finns det inte just nå kvar, hade lika gärna kunnat kört utan. får se hur det blir. åker ju nästan orginal just nu, bytte inför besiktningen. kändes onödigt att byta tillbaka så gör det när jag ändå ska av med vinterhjulen. 
drygt att åka och ploga på vintern också :p 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0