måndag woho

Måndag igen, haft en super bra ledig helg. Veteranmarknaden i Falun i lördags, blev en backspegel till Rekorden och en innerbelysning till Duetten! Sjukt mycket folk och många fina bilar, tog dock inte kameran med mej. Åkte till Borlänge efter det, gick en sväng på kupolen, sen in på clas ohlson i insjön för att vi behövde en grej, men var kö genom halva butiken, aldrig sett så mycket folk, så sket i det. 
 
Jobb idag, ska snart åka till mamma och pappa, har mina jobbkläder där nämligen. Och imorgon börjar jag 7, buh så jobbigt, men får sluta 3 iallfall. Mina tidigaste pass brukar börja klockan 9, kanske låter slappt, men då jobbar jag till 19.15 också. 
 
Efter jobbet blir det att boka utlandsresa, ska bli så skönt att komma iväg och bara vara med min favorit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0