32

Har visst glömt skriva något på ett tag, hehe. 
Förra veckan hanns det med mycket, jobbade med kusin i ladan typ hela veckan, kul som fan, han har så mycket att berätta alltid. Blev mycket bilprat osv. 
Jobbade ca 14 timmar i ondags och torsdags, ledig fredagen. Fick lov att åka till biltema i Borlänge och köpa ny lambdasond. micke fick agera sällskap. På kvällen drog jag micke sussi och fredrik till helvetesfallet, vilket äventyr, de va mörkt och halt som fan, trodde nån skulle ramla å slå i huvudet, uh. Men det gick fint! 
Åkte till flygfältet i Älvdalen (musik och motor) på lördagen, kikade på bilar och skotertävling på vattnet. Sen hem och fixa lite, sen cruising där på kvällen. Gick på hotellet och kikade först på Top cats och sen Go getters, och basisten i go getters drack ur min öl, nöjd chey. 
 
Förresten följde jag micke och kollade på hus i veckan också, i Vika, hur fint som helst var de, vi ska på banken idag och sen kolla huset igen på torsdag. 
 
Nu väntar jag på att dom ringer från Jönköping, spännande. 
Lägger ut bilder sen! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannas Vintage

Åh, har ni massor kossor och så då? :)

2012-08-16 @ 10:44:46
URL: http://johannasvintage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0