helt slut!

ligger i sängen på hotellet och chillar! har nyss kollat julkalendern och pratat lite med lillskrutten <3
Har lärt mej kassa och kundtjänst igår och idag! Blir mer kundtjänst imorgon, sjukt svårt faktiskt, men det blir nog lättare med tiden som allt annat. Kassan börjar dock flyta på hur bra som helst. 
Världens snöstorm ute, riktigt jobbigt.. jag och maria skulle ut och käka själva eftersom att dom andra jobbar stängning, men går ju knappt att vara ute så tog en macka på hotellet istället och pratade lite! 
Imorgon är det våran tur att ta kvällspasset, 11 - 20,15, ska bli så jävla skönt med sovmorgon, är hemskt sliten plus att jag har blivit as förkyld, igen.. blev frisk för en vecka sen kanske.. 
 
sist jag var i gävle!
jag och sanna hälsade på jonas! 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Krya på dig! Så jobbigt att vara sjuk :/

sv; Ska du säga hörru! :)

2012-12-06 @ 12:14:57
URL: http://mikaelapetra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0