lördag

skulle ut och koppla ljud i 245an, men kenwood stereon ville icke som vi, så fick åka till m performance och lämna in den på lagning, seeeegt.. och smart som jag är skickade jag med pioneer stereon med mercan när jag sålde den, lagom drygt. så nu är det bara att vänta, jag hatar att vänta :/
plus att det kommer bli bättre ljud i 245an än va det var i mercan, lättare att bygga bra ljud i en kombi ju, men då var det ändå bra ljud i mercan, hm, återstår att se hur de låter bara jag kan få tillbaka stereon ^^
åkte till mormor och morfar och fikade en sväng, sen va de kö från tuvan och hem typ.. den här veckan är så jäkla dryg.

Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: Ahmen fyfaaaan. Orkar inte med alla skidor :(

2012-02-25 @ 15:34:27
URL: http://fuckyeahsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0