trött'

är så stört trött, helt galet. var lika kul som vanligt att jobba, hade en grupp till idag mot vad jag har annars, lite jobbigt men gick bra! man fryser så galet, ussh! blir stel som en pinne.. jag och sanna värme oss i bubbelpoolen innan sista gruppen, så jäkla skönt. blev en väldigt lång och väldigt varm dusch när jag kom hem kan jag lova!
nu ligger jag i sängen, under täcket och känner mej fortfarande frusen :/
snart börjar wallander, får man inte missa, fast att jag hade kunnat somna på fem röda.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vad mysigt med bubbelpool! Kanske man skulle ha gjort ett besök på badhuset snart. :)

2012-02-19 @ 21:55:08
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0