underbara skapelser!

eftersom att jag inte har något liv tänkte jag lägga upp lite bilder på mina och mickes älsklingar (läs bilar) brinner verkligen för bilar, och det intresset växer sig bara större och större för varje dag.
min merca (c180 94) som jag har just nu.
mickes fläsk merca (w126 420 -90)
mickes volvo 142a som jag skulle ha, plocka ur motor och låda sen stannade det projektet ;)
mickes gamla amazon kombi, som han bytte mot fläsk mercan.
saknar denna bil
volvo pv, lite custom fixad. stående projekt
min förra pärla, volvo 744 -90
mickes impala 66a
mickes 244a som jag hade
såld dock
mickes chev silverado 2500
mickes amazon (amazingen)
Sen har micke en volvo 144a aut. också, ingen bild på den dock.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Snygga car's! Min pojke e också biltokig! :P

2012-02-22 @ 19:56:30
URL: http://starstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0