helgen

barty i lördags och jobb i söndags, redigt slut efter helgen! fick ha teknikgruppen själv, men de gick fint de också! många barn va borta så.. körde lite distans med dom sen fick dom extra lång lektid på slutet för att dom var så duktiga! när jag simmade och det hade vart lov och sånt fick vi köra distans när träningarna började igen, något längre än vad mina små charmtroll behövde men ah, ska väl inte köra för hårt med dom så dom drunknar ;)
idag är jag förkyld, brukar bli så på måndagarna, så stört kallt att vara i vattnet med minstingarna (sista gruppen), då går man bara brevid dom och hjälper till, håller under magen ibland och ser till så att dom inte sjunker!
men måste säga att jag älskar att vara simlärare, hur jobbiga dom är ibland så kan man inte annat än älska dom!
ska försöka ta tag i simningen själv igen, lite smått iallafall.
saknar att ha bassängen som andra hem!
Va hundvakt åt världens bästa sixten innan jobbet också <3
sussi och fredrik är ju utomlands och sussis föräldrar var i värmland på dop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0