kill-test ;)

Jag gillar hår som är..

[] Brunt
[] Blont
[ ] Rött
[] Svart
[x] Färgat i en galen färg

Jag faller för ögon som är..
[ ] Blå
[ ] Gröna
[ ] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[x] Drogade
[x] I linser som är onaturliga
[ ] Stora
[ ] Normalstora
[ ] Små
[x] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är..
[ ] Långa
[ ] Lika långa som mig
[x] Korta 
[x] Kortare än mig
[ ] Utåtriktade
[ ] Blyga
[ ] Vältränade
[ ] Smala
[x] Väldigt flörtiga mot alla
[x] Playiga
[x] Beroende av sin dator
[ ] Fotbollsspelare
[ ] Ishockeyspelare
[x] Orienterare
[ ] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[ ] STÄNDIGT är på gymmet
[x] Nazister

Det är snyggt när killar..
] Har tatueringar över hela kroppen
[ ] En liten tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet
[x] Använder speedos
[ ] Snaggar sig
[x] Har längre hår än mig
[x] Inte rakar sitt ansikte
[x] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[xx] Använder kajal
[x] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[x] Är modenörd
[ ] Har häng

Detta säger allt om en kille..
[ ] Hans kläder
[xxx] Hans moppe (även epa)
[ ] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar

Det är gulligt när killar..
[ ] Ringer ofta
[x] Smsar non stop
[x] Är svartsjuka 
[ ] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[ ] Ger mig små presenter
[ ] Köper mina underkläder
[x] Lyssnar på Britney Spears
[x] Gråter till filmer
[x] Pratar om giftemål och barn
[x] Totalt skiter i sina betyg
[x] Pratar med sin kuk
] Kan sjunga riktigt bra
[ ] Skriver egna låtar
[x] Är lite pluggis
[x] Är mycket pluggis
[x] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[ ] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med..
[ ] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[ ] Killar som slår ner folk
[ ] Nasister
[ ] Överbeskyddade killar
[ ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som spelar Wow
[ ] Homofober
[x] Killar som inte kör moppe
[ ] Killar som är i stallet
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[ ] Killar som trakasserar folk
[ ] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[x] Killar som röker och snusar

jag gjorde denna listan på allvar, mmh det gjorde jag!

Kommentarer
Postat av: Sannanas

haha[xxx] Hans moppe (även epa)



xD

2012-03-14 @ 16:08:03
URL: http://hoochiekoo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv; Verkligen :)

2012-03-14 @ 23:39:22
URL: http://loverdose.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

sv; Verkligen :)

2012-03-14 @ 23:39:24
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0