kväller

haft en bra kväll med sanna, glidit runt å kikat lite överallt! nu peppar jag sönder lördag då hon fyller 20 år! helt sjukt att vi har känt varadra i tio år iår. Sussi har jag känt i 20 år och emma i 19, sjukt! fast man "umgicks" väl inte när man var nyfödd men vi träffades ju typ då iallafall, haha. sarah lärde jag känna kanske på¨dagis eller i förskolan, malin i förskolan, så kanske 14 år då?
älskar er mina fina vänner! ni är bäst, ingen protest osv. <3

nu ska jag kika sveriges värsta bilförare, wii
jag och min man sanna, fick lov att tatta bilden från hennes blogg! jag ser as lycklig ut och sanna har musche!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så kul när man varit kompisar så pass länge :D Jag och Maria har varit bästa kompisar sedan vi var 9-10 år och vi fyller 23 i år. :) Haha fan vad gammal jag blir. :O



2012-03-08 @ 21:51:46
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0