söndag

hade en supertrevlig kväll i finnbodarna igår, jag och sussi gjorde mat medans pojkarna fjollade runt som vanligt, sen kollade vi gladiatorerna! jag hade hur trevligt som helst fast jag inte drack nått, eller drack en liten jäger &
cola grogg bara (: känner att ett bra sätt att ta ansvar över jobbet är att vara där pigg osv, så :)
sen sköt vi ölburkar med luftgevär eller nå, vilka jäkla smällar de blev, haha.
åkte väl hem vid halv ett kanske, kände verkligen hur trött jag va när jag körde, fyfan, men gick hela vägen hem ;) höll på att köra över en jättesöt hare, uh :/
förövrigt är jag skapligt irriterad, vilka vänner man har, ibland undrar jag hur folk tänker och har samvete till att göra så, hm.
nyss tvättat bilen, nu blir det fika med mormor och morfar, sen jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0