bilar och hår osv

Har haft fullt upp hela dagen verkligen! Fyllt i min semester på jobbet, sen hem till andreas och bytte till sommarhjulen, kändes lika bra att göra det där eftersom dom har lift, är ett rent helvete annars eftersom mina fjädrar inte sitta fast, så man måste se till att dom kommer i rätt innan man sänker.. 
Bytte även olja och filter, va väldigt välbehövligt. 
Sen hjälpte jag älsklingen att få dit lådan i hans 945a. 
Sen hem och tvätta bilen och nu har jag precis käkat, är så jäävla trött nu, helt sjukt! 
Ska ta och färga håret ikväll också, välbehövligt det med :)
 
På tal om hår fick jag ett roligt erbjudande av en tjej som heter sofie idag :) 
men med tanke på frisyren som ska klippas för detta måste jag tacka nej :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0