Godmorgon

Ledig idag, rätt skönt faktiskt. Ska fixa lite sen upp på jobbet och fylla i när jag vill ha semester, hade helt glömt bort det! Fick lov att kika igenom fuzzy dice kalendern, haha! självklart vill jag vara ledig under CCW, BLR-helgen, Musik & Motor-helgen och Orsacruisingen, det är liksom ett måste! Är så orolig att jag ska missa allt kul i sommar, haha.. Har missat allt kul jag ville på hitills iår så. 
Hade även velat dra på Dragrace EM i tierp igen, men vet ju inte om någon annan vill, så ingen ide att ta ledigt för det än. 
 
Andreas åkte precis hem och skulle fixa lite, jag ska dit bara jag är klar på jobbet. Skiter i att det ska komma snö och bli minusgrader, nu åker sommarhjulen på! Man får väl se det på den ljusa sidan. Halt = kul. 
Sen blir det allt en tvätt också :) 
Och så ska jag hem till micke och hämta min kamera bara han slutat jobbet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0