home!

Hemma efter två kanon dagar i kristinehamn! började med att dricka kaffe och prata på om allt som hänt  dom senaste 18 månaderna, allt kändes som vanligt, som om vi sågs igår fast bara hade extra mycket att prata om, så himla skönt! åkte och kika runt lite, ner på stan, gick på systemet och spontan köpte en alkis explorer, köpte groggvirke, åkte hem och satte oss på altanen och drack sjukt goda drinkar! satt väl där å drack från tre på dagen till åtta på kvällen när spriten var slut. Sara va med ett tag också, kul att träffa henne igen! Åkte och köpte mer virke och kika på en lägenhet hanna kanske ska flytta in i, sen hem och drack vidare tills spriten var slut. 
Drog ner till stan och satte oss på bells kitchen, där var det stendött så va bara att traska hem och lägga sej, låg å prata och skrattade ett bra tag tills vi slocknade.
Sov till tolv idag, sen va det bara att käka, packa, duscha och fixa innan vi satte oss i bilen för att åka till Mora. 
Ah, jag har kommit fram till att Kristinehamn suger, värre håla än Mora.. Så nästa gång så drar vi till Karlstad, och då över en helg istället :) 
Nu ska jag duscha, packa upp och invänta min fina pojkvän som jag saknar hemskt mycket! 
 
fler bilder kommer nog sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0