irriterad!

Jaha, då har man fått ännu en människa som spammar en på facebook, sms och ringer, kan ni snälla sluta blanda in mej och halva mora i eran skit?! 
 
Ja, annars har jag haft en bra dag hittills, fick precis ont i huvudet dock, så känns jobbigt att man ska iväg och jobba snart, men men. 
va ute på raggen med älsklingen i amazonen igår, kikade runt lite och träffade på padde som vi stod och pratade med ett bra tag, trevligt! Imorgon hoppas jag på att vi ska börja lite med rekorden, börjar bli dags nu tycker jag. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Doris

Det lät ju... kul? :') Trist med folk som inte fattar vinken.
Sen måste jag nog faktiskt flika in och säga att din tatuering är så grymt jävla fin! :)

2013-04-23 @ 14:37:39
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0