Duett

Såå, köpte ju ett vinterprojekt i söndags, en duett 64 med grym patina! 
Va till garaget igår å tog ut lite inredning som jag ska tvätta idag, den har stått i 30 år så kan ju säga att den är lagom smutsig inne, såg när vi plocka ur stolarna att de va rätt mycket rost i golvet, så får bli att kapa ur å svetsa på nytt, gå igenom motor, bromsar och bygga nytt avgassystem, sen in på besiktningen å se hur de går. 
Vill ha den klar tills Avesta vintercruising iallafall. 
Kommer bli jävligt frän med en sänkning och cragar smoothies fälgar till sommaren!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rockabilly Lady

okey förstår det, jag ska tänka på saken så får vi se om den är kvar eller inte :) tack så jätte mycket, hehe ja jag ville ha nåt annorlunda! :D

2013-08-30 @ 19:14:34
URL: http://hotrodgirl.blogg.se/
Postat av: Rockabilly Pinup Blogg

Fan va nice! Då kommer du ha fullt upp ett långt tag framöver!
Får visa oss nya bilder stegvis vettja så vi hänger med :)

Nice, gillar jeans skjortan! Har nästan ett par sånna leggins :)

Har gjort en ny privat blogg, så kommer använda den andra till min företag. Men du får gärna länka till båda, länkar till dig på båga bloggarna iaf :)

Kram!

2013-09-02 @ 00:23:55
URL: http://rockabillypinupblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0