torsdag

Snart slut på ledigheten, jobba två dagar sen är jag faktiskt ledig på söndag, min första lediga helgdag sen jag vet inte när! fint de. 
Hälsade på mormor på sjukhuset igår, sen åkte jag och andreas till jocke och daniel i deras garage en sväng. 
Idag har vi flängt runt lite överallt och hämtat delar till hans motorbygge, tagit ner lådan och pillat lite osv :) 
Just nu kikar jag på lägenheter, får se om det blir att hyra eller köpa en, beror väl på lite om mora strand kan komma ut med nå vettigt eller icke. 
 
Fick min locktång igår också, sjukt nöjd! Sen beställde jag och micke lite grejer från sweet poison i måndags så hoppas att det kommer imorgon :) och, syster och jocke kommer hem imorgon :) 
 

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Vad fint hår du har! Skapligt avundsjuk :)

2013-02-21 @ 19:23:10
URL: http://maddiie.blogg.se
Postat av: Mikaela

Du är jämt så snygg!! :)

2013-02-28 @ 20:34:41
URL: http://missdiamond.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0