ledig helg'

Haft en mer än okej ledig helg, jobbade stängning på fredag, så åkte till hjärtat runt nio,  tog det lugnt bara och körde på en skön sovmorgon på lördagen. Åkte hem och fixade lite sen åkte vi till min familjs sommarstuga, låg och stekte på bryggan till strax efter fyra, så mysigt! Släppte av honom hemma hos han så han hann fixa de sista innan han åkte till rättvik, sen vidare till tyskland på kvällen. 
Själv gick jag över till Sussi och drack lite, satt och pratade till efter ett på natten, så välbehövligt! 
Idag har jag köpt en rullgardin till christoffers lägenhet, är så jävla ljust där inne så om man vaknar går de typ inte å somna om, sen har jag städat åt han, snäll tjej han har alltså. 
Nu ska jag åka dit, ta en jäger på ballen i kvällssolen,chilla och försöka somna ensam där, sen inatt kommer han äntligen hem! 
Och jag börjar åtta imorgon, kommer va sååå trött. 
 
min bästa finaste favorit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0