gårdagen!

Ja, vad ska man säga om gårdagen egentligen? jobbade till stängning, och de va hyffsat lugnt med folk hela dagen, rätt skönt faktiskt eftersom det har vart så jävla mycket nu på senaste! 
skyndade hem och käkade och bytte om, sen kom Emma och hämtade mej så åkte vi upp till Sussi, satt där med mina favorit tjejer och hade trevligt innan vi åkte och hämtade min bil, åkte runt lite, jonsson va med en sväng och så hämtade vi adde på krogen. Slutade med att jag och andreas åkte hem till Oliver och satt där nån timme, somnade på soffan i väntan på att skjutsen hem skulle komma, åkte fint och trångt hem i johnnys diplomat, haha. 
Är rätt slut idag, fast med tanke på att min captain morgan typ är slut så borde jag må sämre. 
 
Allt är så jobbigt och svårt just nu, hade till och med glömt bort att mamma och pappa åker ner till min syster i Jönköping imorgon. Önskar att jag kunde följa men jobbar ju på fredag så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0