helgen

Haft en helt underbar helg! I lördags åkte jag och christoffer till hem till hans kompis alex i rättvik, sen vidare och hämtade sanna i tällberg, och därifrån åkte vi till Söderhamn på cruising, ingen cruising jag känner att jag behöver åka på igen precis. Inte så överdrivet mycket bilar, men kul att se nå annat för en gångs skull! vi hade kul iallfall :) Kom hem runt två på natten, så va bara att sova så man orkade upp och åka på dragrace i tallhed på söndagen, fiiint! Va kul att se när Helena på jobbet körde lite :)
Åkte hem till Sussi och satt i solen på balkongen nån timme efter det, så jävla skönt. 
Idag mår jag as dåligt, har ont i halsen och de känns som jag har feber, men tänker åka och jobba ändå, visar sej väl om de går eller inte! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0