hemma!

kom hem från Jönköping igår, haft en super bra helg med mamma, pappa, syster och jocke  och hjärtat. 
Jag och hjärtat gick runt lite i Jönköping på fredagkvällen, badade bubbelpool och kikade på film på hotellet medans dom andra va på hockey. 
På lördagen blev det Ullared, ska aldrig mer åka dit under högsesong, så galet. Jag får typ panik på ica maxi när folk ställer sej mitt i gångarna å pratar eller är sega och ivägen, så högsesong på ullared funkar inte för mej. Har vart där två gånger förr utan problem liksom.Dessutom blev det strömavbrott så dom fick köra på reserven, ibland blev de kolsvart i hela varuhuset, plus att ingen fläkt funderade å det blev jätte dålig luft, trodde jag skulle svimma ett tag.  Men vi hittade väl lite grejer till lägenheten iallafall :) 
Käkade på twin city och tog en öl på bishop's arms på kvällen. 
Och igår blev det Ikea och ännu mer shopping till lägenheten. Men fick ju inte plats med så mycket i bilen så får bli en tur till Borlänge och köpa resten. 
 
Är så jäävla trött idag, har vart det hela helgen. Men ska åka iväg och jobba nu, 10 timmars pass.. jag dör. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Gekås på helger under hösten är ingen hit alls. Jag har ju lite tur som kan åka dit på veckorna, dagarna innan löning är det alltid lite folk :)

2013-11-05 @ 18:49:24
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0