ayia napa :)

Såå tänkte berätta lite om resan som jag och hjärtat va på! Vi hade det jätte bra, förutom hotellet som hade stenhårda sängar, å då menar jag verkligen stenhårda, kände alla fjädrarna rakt igenom.. Vi fick vika ihop två filtar som  fanns och lägga under lakanet, och sen dela på en säng! Va nog mest jobbigt för c eftersom jag tar upp så himla mycket plats när jag sover ;)
 
Har mest legat på stranden, en dag hyrde vi fyrhjuling och åkte runt lite överallt och kikade, jätte roligt! 
Sista dagarna blev det lite mer moln tråkigt nog.. men vi hade det bra ändå! 
Fanns verkligen hur mycket heemlösa katter som helst där, jätte hemskt att se.. Som tur va hade dom inte någon skabb eller så iallafall, så det gick att mysa lite med dom :) Fick en liten favorit som bara va några månader och som såg ut som min Melker här hemma :) Såg även en som nyss hade öppnat ögonen. Varje dag ställde folk ut mat och vatten till dom, så det kändes också bra! 
 
Ayia Napa är inget vi vill åka tillbaka till iallafall, det är verkligen för mycket. Nu var ju vi där när dom hade medelsäsong, och ändå va det så överdrivet.. Men om man gillar att det är mycket som händer, och om man åker för att festa, så visst! 
 
på arlanda innan vi skulle till hotellet och sova :)
vs-shopping innan vi skulle åka <3
framme :)
våran balkong :) 
<3
hyrde fyrhjuling :)
åkte upp till cape greco, jätte fint där uppe!
stannade på något akvarium i Paralimni, har tuuusen fiskbilder, men hoppar dom ;)
hitta nån kyrka på ett berg
600 år gammalt träd!
lite utsikt från taket av ett gammalt nunnekloster
Bästa resturangen, mekikansk mat och himla mysigt ställe med bra personal! 
frozen strawberry margartias som dom hade där, sjukt goda!
här har vi den gosigaste katten! 
tequila öl, helt okej faktiskt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0