måndag

Äntligen måndag, haha! Så känner jag alltid när jag har jobbat helgen :)
Jag och hjärtat åkte och handlade igår efter jag slutat jobbet, sen åt vi med syster och pappa, sen hem en sväng. Tänkte mysa ner oss i soffan och bara ta det lugnt men blev lite ändrade planer. Åkte till Marina och cribbe en sväng, sen vidare och hämta pontus och ett släp, sen vidare till Rättvik och köra på älsklingens skoter. 
Så just nu är dom på väg till Älvdalen för att åka skoter, så jävla avundsjuk... Men men, eftersom de inte är nå drag på hjärtats nya bil så fick han ta min, vilket betyder att jag får åka 420 till jobbet idag, klagar inte! Och tjänar riktigt bra på att jobba idag :) 
Kanske blir lite skoteråkning för mej till helgen istället :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca Kedborn

Fin blogg du har! Härligt tema - Rockabilly. Men killar behöver också hjälp att hitta den rätta looken. Jag bloggar för Haddox.se och jag tror att deras American Vintage avdelning kan vara intressant för dig. Där finns massa snygga bälten i med läckra spännen direktimporterade från the US: http://haddox.nordicshops.com/category.html/american-vintage-balten

Just nu pågår även en tävling på Haddox Facebooksida där du kan vinna presentkort till ett värde av totalt 1500 SEK: http://www.facebook.com/haddox.se

Ha en fortsatt trevlig helg!

mvh
Rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0