måndag

Börjar halv tre idag, självklart vaknar jag klockan åtta och kan inte somna om. Så nu sitter jag bara och gör ingenting och väntar på att börja.. 
Blev rätt så jätte ledsen när jag såg hur mycket det har snöat inatt, vill ha vår på riktigt nu! Längtar tills jag får ta ut rekorden, blir nog att lägga ut en intressekoll på den, se om nån är seriöst intresserad, i annat fall har jag väl kvar den, kostar ju ingenting att äga så det va väl skit samma. Och så hoppas jag att vi hinner klart med duetten tills Orsa cruisingen, men då lär man väl ligga i lite. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskar din blogg! Du har även dö snygg stil!

2014-03-29 @ 11:42:22
URL: http://livetsteaterfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0