kärlek

Sitter och gosar med min älskling, melker. Det så sjukt att tänka att han (troligtvis) hade vart död nu om vi inte hade tagit hand om honom.. Och hans två syskon.. Nu dog ju iofs en av dom ändå :/
Stället dom levde på var kaos, fullt av sopor, stora hinkar osv med gifter, smutsigt och ingen mat hade dom små liven, det bodde även en räv i närheten, och dom äter ju katter.
Har tappat mitt minneskort till mobilen på krogen, annars hade jag haft bild på där dom bodde.
Dom var så jättesmå och söta, låg och sov på varandra när vi kom första gången! Lämnade lite mat och massa vatten åt dom innan vi åkte därifrån, men kunde ju verkligen inte bara lämna dom, man blir ju fast direkt.
Så vi bestämde oss för att fånga dom och hitta riktiga hem åt dom, och det var inte svårt precis!
melker stannade hos oss medans syskonen (elsa och rune) fick nya hem fulla av kärlek redan samma kväll. (elsa bodde hos oss en vecka innan nya ägaren kunde ta henne)
Dom var ca 7-8 veckor gamla bara, men vägde som en 2 veckor gammal kattunge ska väga :/ dom hade öronskabb och det bara rann smuts och damm av dom när vi duschade dom, vattnet blev verkligen svart/brunt.
Jag är så glad att vi behöll melker, helt galet vad jag älskar den lilla varelsen, trodde inte man kunde älska ett djur så mycket.
Visst har han beteendestörningar, men han har ju inte riktigt haft nån kattmamma. Men det är det som gör honom så speciell! han är botad mot skabben, väger normalt osv nu.
min lilla prins! <3
precis kommit hem med melker! helt svart i örat :(
han fick åka amazon, min lilla räääggher!
gillade sin nya pappa på en gång <3
nyduschad, hahaha söööt(?) lillen darrade som ett annat asplöv så värmde honom i varma handdukar tills han blev torr och somnade <3
haaajhaajjj
sover med syster elsa <3

Kommentarer
Postat av: emma

åh, melker är så sjukt fin!

2012-03-09 @ 13:34:45
Postat av: Mikaela

Åååh. :) Måste känts väldigt bra att ta hand om dom! Hemskt sånt där :(



sv; Hahaha, exakt. Man känner ju sig som 70 typ ibland, haha. :) Fast dit är det långt än, det enda som är lite skrämmande är ju att det går så jäkla fort!

2012-03-09 @ 15:35:21
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0